Każda z grup w naszym przedszkolu posiada indywidualny plan dnia, dostosowany do wieku dzieci oraz ich potrzeb rozwojowych. Pragniemy, aby dzień w przedszkolu był zrównoważony, pełen różnorodnych aktywności, które wspierają rozwój emocjonalny, intelektualny i fizyczny naszych wychowanków.
Poniżej przedstawiamy ramowy harmonogram dnia dla dzieci w naszej placówce:
3-,4-latki
Godziny realizacji | Aktywność dzieci zgodna z realizacją podstawy programowej |
7:00 – 8:20 | Schodzenie się dzieci do przedszkola
Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci |
8:20 – 8:30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczno – samoobsługowe |
8:30 – 9:00 | Śniadanie |
9:00 – 11.15 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
Zajęcia dodatkowe Spacery, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, badawcze i doświadczenia |
11:15 – 11:30 | Przygotowanie do zupy. Czynności higieniczno – samoobsługowe |
11:30 – 12:00 | I danie – Zupa |
12:00 – 13:45 | Leżakowanie – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek czytanych przez nauczyciela |
13:45 – 14:00 | Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczno – samoobsługowe |
14:00 – 14:30 | Obiad – II danie |
14:30 – 15:15 | Ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia korekcyjno–kompensacyjne dostosowane do możliwości rozwojowych dzieci
Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, zajęcia dodatkowe. |
15:15 – 15:30 | Przygotowanie do podwieczorku/ Czynności higieniczno – samoobsługowe |
15:30 – 15:45 | Podwieczorek |
15:45 – 17:00 | Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, czytanie książek/ opowiadań |
5-,6- letnie
Godziny realizacji | Aktywność dzieci zgodna z realizacją podstawy programowej |
7:00 – 8:20 | Schodzenie się dzieci do przedszkola
Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci |
8:20 – 8:30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczno – samoobsługowe |
8:30 – 9:00 | Śniadanie |
9:00 – 11.15 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
Zajęcia dodatkowe Spacery, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, badawcze i doświadczenia |
11:15 – 11:30 | Przygotowanie do zupy. Czynności higieniczno – samoobsługowe |
11:30 – 12:00 | I danie – Zupa |
12:00 – 12:45 | Odpoczynek, Bajkoterapia/czytanie dzieciom, |
12:45-13:45 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
Zajęcia dodatkowe Spacery, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, badawcze i doświadczenia |
13:45 – 14:00 | Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczno – samoobsługowe |
14:00 – 14:30 | Obiad – II danie |
14:30 – 15:15 | Ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia korekcyjn0–kompensacyjne dostosowane do możliwości rozwojowych dzieci
Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, zajęcia dodatkowe. |
15:15 – 15:30 | Przygotowanie do podwieczorku/ Czynności higieniczno – samoobsługowe |
15:30 – 15:45 | Podwieczorek |
15:45 – 17:00 | Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, czytanie książek/ opowiadań |